Kącik graficzny 1 - Logo

       Cześć, z tej  strony Koperek. Dlatego, iż wiele osób nie wie,  jak zrobić własne logo, zaprezentuję  prosty poradnik. Zapraszam !                                  


1.Szkic - ma przedstawiać Wasz wymyślony rysunek, np. królik.

(Wiem, nie jestem w tym dobry -_-)









2.Kontury i kolor.  


3.  Kopiujemy i obracamy. 
                                          
                                          

4. Dodatkowo wstawiamy napis.



              Jak ja to robiłem ?
Zrobiłem szkic na kartce. Wykonałem zdjęcie i wkleiłem do aplikacji Paint free. Poprawiłem kontury i pokolorowałem króliczka. Użyłem opcji Share  i przesłałem obrazek na mojego gmaila do odwrócenia i napisu wykorzystałem aplikacje Paint
i Paint 3D.
                                    

                                                                                   Koperek




Komentarze