Wywiad z gimnazjalistami

Cześć!

W minionym tygodniu redakcja Ikropki przeprowadziła
wywiad z gimnazjalistami naszej szkoły.
Poniżej zostały napisane pytania, jakie zadałyśmy gimnazjalistom
i najciekawsze ich odpowiedzi.

  1. Kiedy ostatni raz byłeś dumny z samego siebie?
- Nie pamiętam, ale często jestem zadowolona, gdy dostanę dobrą ocenę lub zrobię coś pożytecznego.
- Kiedy dostałam 5 z matematyki.
- Kiedy przeczytałam do końca lekturę.

  1. Gdzie najczęściej spędzasz swój czas wolny?
- Różnie, ważne żeby w gronie znajomych.
- W domu, bo jestem zbyt leniwa na wyjścia.

  1. Jak zachowujesz się, gdy ktoś wytknie Ci błąd?
- Poprawiam go lub nie przejmuję się nim.
- Jeśli krytyka jest konstruktywna i sensowna, przyjmuję ją.
- Zazwyczaj śmieję się z mojego błędu.
- Jestem wrażliwa na krytykę, często biorę to do siebie.
      - Zależy, jak bardzo liczę się ze zdaniem danej osoby.

  1. W jakim celu chciałbyś spotkać się ze swoim idolem?
- Aby pośmiać się i porozmawiać z nim.
- Żeby poznać go, jaki jest naprawdę.
- W celu zweryfikowania czy ta osoba jest taka, za jaką się uważa w internecie.
- Chciałabym spotkać się z moim idolem, by porozmawiać z nim o mojej pasji.

  1. W imię czego byłbyś skłonny do poświęceń?
- W imię mojego dobra.
- Gdy coś jest ważniejsze niż moje dobro.
- W imię przyjaźni i rodziny.
- W imię prawdy i dobra innej osoby.

  1. W jakich okolicznościach prosisz swoich przyjaciół najchętniej pomoc?
- Kiedy mam zły humor lub gdy trapi mnie coś trudnego.
- Kiedy mam jakiś problem, pytam się ich o radę.
- Nie muszę o nią prosić, wiedzą kiedy mi pomóc. Ewentualnie proszę o zadanie domowe, ale ciii.

  1. Gdzie najchętniej spędziłbyś wakacje?
- Na tropikalnych wyspach z rodziną.
- W USA.
- Nad jeziorem w miłym gronie.
- W górach lub w Norwegii.
- W Meksyku.
- Na Korsyce -  jest tam rezerwat leniwców :)

  1. Kiedy lubisz chodzić do szkoły?
- Gdy jedziemy na wycieczki.
- Kiedy są w niej moje przyjaciółki.
- Jak nie mamy żadnych sprawdzianów lub gdzieś wychodzimy.
- Jeżeli jest mało lekcji i nie ma sprawdzianów.
- W dniu bez techniki mogę chodzić.

  1. Dlaczego uczysz się gramatyki?
- Bo jest to mój obowiązek.
- Ponieważ lubię język polski i gramatyka nie sprawia mi problemów.
- Aby poprawnie składać zdania.


  1. W jakich okolicznościach uczenie się matematyki sprawia Ci przyjemność?
- Kiedy ktoś wytłumaczy mi daną rzecz w jasny i przejrzysty sposób.
- Jest ona przydatna, dlatego lubię się jej uczyć.
- Przy liczeniu kawałków pizzy.


  1. W jakim celu wyjechałbyś w podróż dookoła świata?
- Żeby poznać inne kultury.
- Nie jest to moim marzeniem, ale super będzie odwiedzić różne zakątki świata.
- Żeby zdobyć nowe doświadczenia.
- Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca i poznawać nowych ludzi.
- Żeby dowiedzieć się ciekawych rzeczy na temat innych kultur i obyczajów.
- W celu testowania zagranicznych potraw.
- Aby odpocząć od codzienności.


Dziękujemy za uwagę!
Do zobaczenia!

Angela i Ada❤

Komentarze