Wywiad z Alą


Wywiad z Alą





1. Jak masz na imię?
    Mam na imię Alicja.
2. Ile masz lat?
    Za trzy miesiące skończę 15 lat.
3. Gdzie mieszkasz?
    Mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim.
4. Czy uprawiasz jakiś sport?
    Aktualnie nie, ale planuję zacząć.
5. Masz rodzeństwo?
    Tak, mam młodszego brata.
6. Masz jakieś zwierzę?
    Nie mam, ale bardzo bym chciała.
7. Znasz jakieś języki obce?
   Tak. Jestem w klasie angielsko - francuskiej. Języka francuskiego uczę się drugi rok,     za to angielskiego od pierwszej klasy szkoły podstawowej.
8. Lubisz przebywać w szkole?
    To zależy. Niekiedy mamy w danym dniu trudny sprawdzian, przez który od       samego  rana się stresuję i właśnie w takich momentach nie lubię tam chodzić. Natomiast, kiedy mamy spokojniejszy dzień, to oczywiście sprawia mi wiele przyjemności, kiedy mogę nauczyć się czegoś nowego i spotkać się w przyjaciółmi.
9. Jakie filmy lubisz najbardziej oglądać?
    Lubię oglądać filmy, które zawierają wzruszające wątki miłosne.
10. Który przedmiot w szkole lubisz najbardziej, a który najmniej?
    Myślę, że moim ulubionym przedmiotem jest angielski, a tym którego nie lubię
i przysparza mi najwięcej trudności jest matematyka.
11. Dotyka cię krytyka ludzi z zewnątrz?
  Jeżeli mówimy o krytyce z pozytywnym kontekstem lub żartobliwym przesłaniem to przeważnie nie. Jak najbardziej szanuję zdanie drugiej osoby, a nawet czasami się
z nim zgadzam. Za to spotykając się z krytyką, która ma na celu sprawić mi przykrość, niestety biorę to do siebie, ale zawsze staram się zapobiegać negatywnym uczuciom.
12. Lepiej czujesz się będąc w mniejszym czy też większym gronie znajomych?
  Lepiej czuję się w mniejszej grupie ludzi, ponieważ uważam, że wtedy mam do czynienia z ludźmi, którym mogę zaufać.
13. Co robisz w wolnym czasie?
 Najczęściej spotykam się ze znajomymi i spędzam czas z rodziną.

 Dziękuję za wywiad.


Wiktoria
https://www.google.pl/search?client=firefox-b-ab&dcr=0&biw=1366&bih=654&tbm=isch&sa=1&ei=s2W6Wvb6HImukwXNqq0g&q=wywiad+rysunek&oq=wywiad+rys&gs_l=psy-ab.1.0.0j0i24k1.3126.3834.0.5394.4.4.0.0.0.0.180.614.0j4.4.0....0...1c..64.psy-ab..0.4.610...0i67k1j0i30k1j0i8i30k1.0.Do04pe1ru_E#imgdii=UYwTRxYr3T6I3M:&imgrc=GnY5kFThjzD5NM:

Komentarze