Wywiad z Hanią

https://www.google.pl/search?rlz=1C1AOHY_plPL709PL709&biw=1024&bih=647&tbm=isch&sa=1&ei=geBmWpusM4nNwQKx8IS4Cg&q=wywiad+obrazek&oq=wywiad+obrazek&gs_l=psy-ab.3..0.9344.12383.0.12837.8.5.0.3.3.0.303.810.0j4j0j1.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.8.813...0i67k1j0i24k1.0.UvkY_BWjMek#imgrc=w5ylx8bfbm7P6M:


Cześć, jestem Ada i dzisiaj przeprowadzę wywiad Hanią, która jest w redakcji naszego bloga.

1. Cześć Haniu, na początku chciałam  Ciebie zapytać, czy masz drugie imię, jak tak to jakie?
Cześć Ada, nie, nie mam drugiego imienia.

2. Ile masz lat i kiedy masz urodziny?
Mam 14 lat i urodziłam się 29 kwietnia.

3. Gdzie mieszkasz?
Mieszkam w Gorzowie Wlkp.

4. Gdzie się urodziłaś?
Również w Gorzowie Wlkp.

5. Masz jakieś zwierze domowe, jeśli tak to jakie?
Mam psa rasy shih tzu.

6. Jak się wabi Twój pies?
Mój pies wabi się Tosia.

7. Jakie masz hobby?
Moim hobby jest czytanie książek i oglądanie filmów.

8. Co lubisz jeść?
Bardzo lubię jeść czekoladę.

9. Uprawiasz jakiś sport, jeśli tak to jaki?
Tak, tańczę dla siebie.

10.Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
Słucham K-POP oraz muzykę alternatywną i indie.

11. Co robisz w wolnym czasie?
W wolnym czasie słucham muzyki, czytam, spotykam się ze znajomymi, oglądam anime i przeróżne filmy.

12. Jak często spotykasz się ze znajomymi?
Staram się spotykać ze znajomymi jak najczęściej.

13. Jak wygląda Twój dzień?
Wstaję o godzinie 6 rano. Następnie jadę autobusem do szkoły. Potem, jak wrócę ze szkoły słucham muzyki, uczę się oraz rozmawiam ze znajomymi i idę spać.

14. Jak spędzasz weekend?
Wtedy spotykam się ze znajomymi oraz oglądam filmy, czytam i  uczę się.

15. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania muzyki i czytania.

16. Jest coś o czym mało ludzi wie?
Śpię cztery godziny dziennie.

17. Co Cię uszczęśliwia, a co smuci?
Uszczęśliwia mnie dobre opowiadanie i moi przyjaciele, a smucą mnie smutne piosenki.

18. Co podoba Ci się w szkole?
Podoba mi się to, że mamy radiowęzeł i to, że mogę się spotkać ze znajomymi, a przy okazji dowiedzieć się czegoś nowego.

19. Jakie filmy lubisz oglądać?
Lubię oglądać filmy katastroficzne, akcji, dramaty oraz romanse.

20. Jaki przedmiot lubisz najbardziej, a jaki najmniej?
Najbardziej lubię historię, a najmniej matematykę i fizykę.

To już wszystkie pytania, jakie zadałam Hani. Mam nadzieję, że się Wam podobało.

                                                                                                       Ada❤





























Komentarze