Wywiad z Amelią



https://www.google.pl/search?rlz=1C1AOHY_plPL709PL709&biw=1024&bih=647&tbm=isch&sa=1&ei=geBmWpusM4nNwQKx8IS4Cg&q=wywiad+obrazek&oq=wywiad+obrazek&gs_l=psy-ab.3..0.9344.12383.0.12837.8.5.0.3.3.0.303.810.0j4j0j1.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.8.813...0i67k1j0i24k1.0.UvkY_BWjMek#imgrc=w5ylx8bfbm7P6M:


Zapraszam na wywiad z Amelią. 


1.       Jakie masz hobby?
Mam wiele hobby, ale najbardziej lubię czytać książki, surfować po internecie i oglądać seriale. Kolekcjonuję także stare płyty winylowe.

2.       Jakie filmy lubisz oglądać?
Najbardziej lubię oglądać filmy o tematyce romantycznej, biograficznej i niecodziennej tematyce.

3.       Co podoba Ci się w szkole, a co nie?
Podoba mi się to, że mogę spotykać się ze znajomymi, a nie podoba mi się to, że wszyscy są tacy sami i sama szkoła.

4.       Co robisz w wolnym czasie?
Najwięcej wolnego czasu poświęcam nauce, ale oprócz tego zajmuję się wolontariatem w Jaskółce.
5.       Jak spędzasz weekendy?
Cały weekend uczę się lub oglądam seriale.

6.       Jaki przedmiot lubisz najbardziej, a jaki nie?
Najbardziej lubię język polski i angielski oraz WOS. Nie lubię matematyki i geografii.

7.       Gdzie  mieszkasz?
Mieszkam w Gorzowie Wlkp.

8.       Jaki rodzaj muzyki preferujesz? Jaki jest Twój ulubiony wykonawca lub zespół?
Lubię pop z wolnymi brzmieniami, polską muzykę alternatywną. Moim ulubionym wykonawcą jest Harry Styles, a zespołem LANY.

9.       Czy masz zwierzątko? Jak tak, to jakie?
Mam psa, który wabi się Sali.

10.   What makes you sad?
W smutek wprawia mnie brak telefonu, przerywanie WI-FI i smutek innych osób.

11.   Czy uprawiasz jakiś sport?
Tak, jazdę na nartach.

12.   Co Cię uszczęśliwia?
W szczególności pomoc innym, ale także, jak trafię odpowiedź na sprawdzianie.

13.   Czy jest coś, o czym wie mało ludzi?
Tak, nienawidzę kalafiora. Jest dla mnie jak trucizna.

14.   Gdzie się urodziłaś?
W Gorzowie.

15.   Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, internetu, jedzenia i spania.

16.   Jakie języki obce znasz?
Znam język angielski i francuski.

17.   Jakie masz plany na życie?

Mam wiele opcji na moje życie. Podoba mi się wiele zawodów, np. psycholog, położna, nauczyciel języka angielskiego. Wiem na pewno, że chcę być szczęśliwa :)


Angela

Komentarze