Rybne szaszłyki z quinoą



Cześć, Wszystkim ! W tym tygodniu przychodzę do Was z bardzo zdrowym  przepisem na obiad. Będzie się on składał z 3 części : z kaszy, z rybnych szaszłyków i z sosu.
Zapraszam !!


Część pierwsza : Kasza quinoa

Wybrałam tę kaszę, ponieważ jest ona bardzo zdrowa. Wiem, że brzmi ona dość fikuśnie, ale wcale nie jest. Można ją kupić w większości supermarketów.  Ja używałam mieszanki tej kaszy z ryżem.

Przygotowanie : Według opisu na opakowaniu.


Część druga : rybne szaszłyki

Do ich wykonania użyłam łososia atlantyckiego, cebulki szalotki, minipieczarek, przypraw.

1. Oddzielam łososia od skóry, kroję w duże kostki, przyprawiam solą, pieprzem, pietruszką.
2. Pieczarki przesmażam z solą, kroję cebulę w grube plastry.
3. Na patyczki do szaszłyków nadziewam na zmianę rybę, cebulę, pieczarki.
4. Gotowe szaszłyki układam na blaszce z papierem do pieczenia i piekę przez 20 minut w 200 stopniach.


Część trzecia : sos

Do jego wykonania użyłam : ketchup, jogurt naturalny, sól, pieprz i dowolne przyprawy

1. Do małej miski dodaję 2 duże łyżki ketchupu, jogurt naturalny, mieszam i przyprawiam do smaku

Całość : Na talerz wykładam kaszę, szaszłyki i sos. A tak wygląda gotowe danie :









Tu podaję zdjęcie kaszy której używałam : 


Podobny obraz


https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjqmN-HvNrXAhVlLZoKHe7CBdcQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.monini.pl%2Fprodukty%2Frice-and-more%2Fquinoa-trzy-kolory%2F&psig=AOvVaw2XCEJxovSfWow-pbGh-YDO&ust=1511724843511533





Kalorie : 1254 kalc
Białko : 81,49 g
Tłuszcze : 50,02 g
Węglowodany : 119,82 g
A więc to tyle na dziś. Mam nadzieję, że ten ciekawy przepis Was zainteresuje. Do następnego razu, hejkaa.
Amelia

Komentarze