PLAYLISTA NA KWIECIEŃ

                                                    PLAYLISTA NA KWIECIEŃ
Jakże można by było żyć bez muzyki?-to pytanie zadaje sobie wiele osób. Ja także sobie tego nie wyobrażam. Muzyka od dawna jest częścią mnie, wypełnia każdy zakamarek mojej duszy, sprawia, że nuty przeszywają mnie na wskroś i przenoszą mnie do niezwykłej, magicznej krainy. Mądre przesłanie, melancholijna melodia, różnorodność to tylko niektóre elementy wspaniałego świata, do którego z chęcią wracam każdego dnia 
i zatapiam się w upojnych dźwiękach.
W dzisiejszym poście przygotowałam dla was wyjątkową playlistę pełną największych przebojów tej wiosny. Kołyszcie się w rytm muzyki razem z najnowszymi hitami Seleny Gomez, Eda Sheerana i innych wspaniałych wykonawców.
Dzisiaj Waszą DJ-ką jestem ja-Emilka.

ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA















Komentarze