Dekorowanie pokoju – dekorujemy biurko

Cześć, Wszystkim, z tej strony Angela i w dzisiejszym poście pokażę Wam, jak udekorować pokój.

Zapraszam!

Zaczniemy od dekoracji biurka. Każda dziewczyna pewnie myślała o zmianie wyglądu swojego miejsca, gdzie odrabia lekcje. Pokażę Wam mój sposób na delikatną odmianę.

Po pierwsze:

Jeśli myślisz o zmianie koloru drewnianego biurka, to kategorycznie nie rób tego!
Sama myślałam o tym, ale kiedy przyłożyłam paletę z kolorami, stwierdziłam, że nie ma to sensu.

Biurko wystarczy ozdobić kolorową tasiemką na brzegach. Taką tasiemkę można kupić, np.
w Sin-Say’u, w pasmanteriach. Jeśli nie chcecie, aby Wasze biurko tak wyglądało, możecie kupić światełka typu LED. Jest to kosztowny zakup, ale przez to Wasze biurko staje się PRESTIŻOWE :)

Po drugie:

                Nie zawalaj mebla wieloma rzeczami. Jest to nie estetyczne.

Wystarczy położyć ramkę ze zdjęciem Twoim i przyjaciół, małe pudełko z drobiazgami.Takie dodatki dodają uroku. Kupić je można np. w Pepko, za niewielką kwotę.

Po trzecie:

               Warto zaopatrzyć się w podkładkę, na której będziesz odrabiać lekcję.

Jest to bardzo przydatny dodatek pod kartki. Wiecie, jak dziwnie pisze się na gołym blacie podczas sprawdzianów czy kartkówek. Kupicie je np. w sklepach z artykułami biurowymi.

Po czwarte:

               Jeżeli słuchasz muzyki, postaw na biurku głośnik.

Ja na swoim biurku mam parę starych głośników i JBL, który według mnie jest najlepszym głośnikiem. Można taki głośnik kupić np. w MediaMarkt, MediaExpert.

Po piąte:

                Jeśli masz ochotę, połóż doniczkę z kwiatkiem. Jest to dodatek dla dziewczyn
                kochających naturę.

Sama na biurku mam małego wrzosa.


Źródło: Pinterest, pierwsze zdjęcie pochodzi z bloga Bloglovin' , drugie zdjęcie z Urban Outfitters.


To tyle na dziś.
Mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie te rady.
 Za tydzień możecie się spodziewać kolejnej dekoracji.
Dziękuję Wam bardzo!
Do usłyszenia!
Angela



Komentarze